Blablabla

Wow. Äntligen funkar mitt internet.. Det har strejkat i flera timmar! Usch! Nu funkar det iallafall =)
Jag har knappt gjort nånting idag.. Suttit framför datorn.. Vart i affären med Frida och Line.. Kollat på massa bilder med Frida från när hon va liten. Jag saknar verkligen att va liten ibland. Då visste man inte hur ondskefull världen kan va. Eller hur onda människor kan va ibland. Allt man tänkte på då va att leka och ha kul. Inte såg man för sej hur ens framtid skulle bli. Inte fattade man att folk som kallar sej ens vänner kan svika en så otroligt mycket. Killproblem hade man väl, men det inefattade oftast att man skickade sin kompis för att fråga chans på en kille, och sen nästa dag kom killens kompis och gjorde slut. Det kanske man var ledsen för i några dagar. Blir man sårad nu så sätter det sej djupt i hjärtat, även fast man inte vill, eller tror, att det gör det.
Kort sagt: JAG VILL BLI ETT LITET BARN IGEN!!!!!


Kommentarer
Postat av: Emma

Jag älskar dig Emelie <3

2009-10-26 @ 10:21:11
Postat av: Mli

Jag älskar dej me Emma <3

2009-10-27 @ 15:55:52
URL: http://lovesmusicandfashion.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0