Tältat för första gången i år..

Jag har redan hunnit tälta en gång i år ;P
Det var med Thommie förra veckan. Hade riktigt kul faktiskt. Men jag höll på att frysa ihjäl på natten! Satan va kallt det var ;S jag skulle haft med mej mer kläder och filtar... Aja. Det var mysigt ändå. På kvällen satt vi framför lägelden och njöt av värmen. Och det första vi gjorde när vi vaknade (kl 6..) var att tända en ny brasa så att jag slapp frysa =)
De var riktigt nice att tälta ;P Fast det skulle ha varit varmt på natten.. Då hade jag gillat det mer. Jag hade liksom ingen känsel i benen på morgonen när jag vaknade.. Det var inte så nice.. Men jag hade faktiskt kul ändå. Även fast jag knappt kunde röra benen.. Hehm...

image630

 Fråga mej inte hur han lyckades med de där för de vet jag faktiskt inte ;S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0