Soleld i nacken och ett myggbett..

Har varit på picknick idag med mamma, Smilla, Thessan, Ida och Tilde. Vi grillade på stranden och solade lite. Det var stekhett ute!! Nu är jag rööööööd på armarna och i nacken.. Blää.. Skulle haft ett annat linne på mej.. Eller solat utan tröja kanske. Inte snyggt när jag är röd i nacken och vit på ryggen =/    Så fick jag ett myggbett också =S  Mitt emellan brösten xP Hahah
Ajaa.. What to do
Imorn vet jag inte alls va jag ska göra. Funderar på att gå på stranden. Fast de går ju inte om jag fortfarande är röd. Ska smörja in mej med kylbalsam så att de försvinner tills imorn. Men jag glömde solkräm idag, så då får jag försöka komma ihåg det imorn. Ska nog skriva de i pannan så jag ser de klart och tydligt  x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0