Saknad..

Kollade genom bilder på datorn.. Så fick jag se bild på Chippen.. Våran hund som vi va tvungna att avliva i höstas.. Fan va jag började sakna honom nu =( Han va min bästa vän när jag va yngre. Jag delade alla mina hemligheter med honom. När jag mådde dåligt så lyssnade han när jag behövde prata ut. Han förstod när jag va glad och ville leka med honom. Och när jag va ledsen brukade han alltid slicka mej i ansiktet och skälla glatt till mej. Så brukade han alltid lägga huvet på sne och se ut som att han fattade precis vad man sa. Och han förstod det mesta. Han va så klok.. Åhhh va jag saknar honom.. Inget husdjur kommer någonsin kunna ersätta Chippen <3

image631

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0