Mhm

Kom precis hem från Emma.. Pallade inte va där längre ;P Hon och Lars verkade vilja va ensamma ;)  Hahah.. Just kidding ;P

Imorn ska jag till vårdcentralen tidigt.. Måste kolla om jag har näringsbrist.. Då måste jag in på sjukhuset, igen.. Va där för nån vecka sen. Fast jag gillar sjukhuset. Det är skönt att va där. Att bli ompysslad och få hjälp om man har problem. Och jag känner mej konstig jämt. Allt snurrar och jag blir anfådd jätte lätt. Så har jag ont i hela kroppen hela tiden.. Måste verkligen se om de är något farlig eller inte. Hoppas de bara är att jag ätit för lite senaste tiden.
Aja... Ska sova nu så jag orkar gå upp och masa mej iväg till vårdcentralen..

God natt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0