Jeans!

image628

Pappa har lovat att betala ett par jeans till mej från h&m. Jag valde dom här snygga blåa jeansen. Tyckte dom va ganska snygga.. Funkar väl ;P  Alla mina andra jeans har jag växt ur, för jag har gått ner så mkt i vikt senaste månaderna. För ett halvår sen vägde jag 60, nu väger jag 52.. Så det är ju en ganska stor skillnad.. Nästan alla mina kläder är för stora. Funderar på att sälja rubbet på tradera och sen gå och shoppa en helt ny garderob. De hade vart underbart. Jag beställde även ett linne. Ett rött med ränder på. Ganska snyggt de också ;P  Behöver MASSA nya kläder.. Ska försöka övertala pappa om att jag ska få börja använda tradera igen.. Men då ska jag inte köpa något. Bara sälja. Vill fixa ihop massa pengar så man har råd med lite nya kläder. Och kanske lite cigg ;P Hehe... Men jag ska sluta med sånna dumheter snart. Om några år kanske... Eller när jag är 80 år gammal... Ähhh vi får se va som händer ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0