Italien

Hittade lite kort från när vi va i Italien i höstas. Bilder som Bertil tog. Har inte sett dom förens nu..
Tänkte visa några.

image652
Vi åt världens godaste pizza på flygplatsen i Milano  =)
Godaste pizzan någonsin..

image653
Typ mitt i Venedig nånstans =P
Blondisar..

image654
Nån bro i Venedig. Haha x)

image655
Tror vi gick vilse här =P
Men jag hittade den rätta vägen tillslut. Jag va kartläsaren x)

image656

image657
x)

Jag tyckte de va helt underbart att va i Venedig. Har du inte varit där, åk dit!!!!!
Fast man måste ju gilla att titta på gamla båtar och sånt om man ska dit för de finns inte så jätte mkt annat att göra än att gå runt och kolla på saker =P 
Men jag gillade det

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har varit i Venedig 2 gånger ;P

2008-05-31 @ 19:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0