I'm a hippie, jippie!

Yeah... Ska typ gå och lägga mej snart. Först ska jag röka en liten cigg... Or not. Sparar den till imorn när jag vaknat. Fast.. Jag tar den nog nu.. Aaa de tänker jag göra!!!
Jag har så mkt intressant att skriva, eller hur??
Är bara lite slut i huvet.
Innan jag går och lägger mej ska jag lyssna lite på 80-tals musik =) Love it.. Så ska jag spela lite på ett spel som jag har fastnat helt i nu.. Gladiatus heter det ;P Haha. Så nördigt.. Typ nått rollspelsliknande. Haha. Jag tycker de är kul x)
Nu ska jag sno några chips av pappa!!!

Good night, sleep tight, wake up fit for fight!!

Kommentarer
Postat av: Linda

Godnatt!

2008-05-21 @ 22:44:40
URL: http://www.lindassblogg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0