Halli hallå

Åhh jag har tråkigt.. Det finns inget att göra nu.. Madde ville visa mej något på strandpromenaden men jag orkar inte. Det är kallt som satan ute. Palla va ute då ;P Jag sitter hellre inne i värmen framför datorn och äter godis x)  Jag är tjockis. Fast jag är inte tjock, jag är bara en tjockis för att jag äter massa godis och sånt där annt gott. Typ som ett visbymål från Max  ;D  jag äter de flera gånger i veckan. Hehe... Men jag klarar inte att äta någon annan mat. Då blir de en Maxhamburgare till frukost, en till lunch och en till kvällsmat  ;P   Braaa för hälsan. Verkligen.. Men om jag slutar röka så kommer jag ju ha lite bättre hälsa iaf.. Har bättre kondition än Emma  ;P Jag cyklar alltid ifrån henne. Sen kommer hon flåsande typ 5 min efter mej.. Ser ganska kul ut. Men jag har en grymt cool rallycykel  ;D  Så varför cykla i snigelfart, när man kan cykla fort som fan!!!

Nu ska jag cykla i badkaret...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0