=)

Kom hem för en stund sen. Har varit på sjukhuset och hälsat på my loverboy ;P 
Han opererade in en pacemaker idag.. Känns ganska skönt att hans hjärta är bättre nu. Har gått runt och varit jätte orolig hela dagen. Som tur var gick operationen bra =) Snacka om att jag blev lättad när han smsade mej och skrev att allt var klart. Ja köpte med mej massa godis till honom ;P Typ 5 chokladkakor och massa pingvinstänger. Hehe. Nu kan han tjocka i sej alltihop när han ligger där nere och har tråkigt. Jag gillar sjukhus. Det är så lungt och tyst. Men jag och Thommie kom och störde genom att ha rullstolsrally genom korridorerna x)  Fast ingen märkte något. Vi mötte typ ingen alls.. Sen innan jag drog hem kollade vi på solnedgången tsm =)
<3 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0