Bette Davies Eyes

Nu sitter jag här framför datorn och gör inte ett piss.. Är fortfarande hos mamma i slite. Vill in till stan... Men det får jag inte.. Blääääää!!! Men jag va faktiskt i stan en liten stund idag.. Fikade med Thommie ;P

Imorn ska jag på cykelutflykt med mamma, Smilla och mina kusiner o.O
Jag orkar inte cykla. Har världens sämsta kondition.. Haha!
Kanske borde sluta röka.. Jaa nångång. Men inte idag ;) Och inte imorn.. Men på söndag kanske.. Ska försöka. Men jag vet redan nu hur det kommer sluta.. Har försökt förut.. Jag hatar rökning! Man blir fast i det och det är svårt att sluta.. Neej, det är omöjligt att sluta!! Fattar inte hur folk klarar det.. Aja. Ska försöka sluta röka, för 102382395796876 gången.. Får se hur det går...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0