Balahir

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om.. Får väl helt enkelt gå och lägga mej då. Se på en film och försöka sova även fast jag är röd som en kräfta över hela kroppen =S satt ute i solen lite för länge idag... Hoppas de är borta till imorn, för då ska jag gå på stranden.. Heelt ensam. Alla andra tråkisar är ju i skolan och jobbar ihjäl sej.
Stackarna.. Men det är skönt att va ensam ibland ;P Speciellt om man ska sola. Ingen/inget som stör. Musik i öronen och solen som värmer. Jag läängtar..
Ska nog gå och lägga mej nu så jag kan gå upp tidigt imorn x)

God natt <3

Kommentarer
Postat av: Katta

Härligt att höra!
Jodå med mig är det bara bra, lite trött.
Vad har du för planer idag då?

Ha det bra!

2008-05-29 @ 01:24:10
URL: http://fakkors.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0