Shopping sugen!

Jag blir helt galen! Måste få köpa nått! Får snart hem mina skor från skopunkten, men det är ju inte samma sak som att gå på stan och shoppa något! Vill ha dom här, eller det här! Måste på stan nån dag. Köpa nått litet. Typ smycken. Känner mig ganska fattig just nu. Även fast jag inte är särskilt fattig. Så här mycket har jag nog aldrig haft på kontot förut. Men ändå är det inte alls särskilt mycket. En 2 och några nollor. Mer säger jag inte. Försöker verkligen spara mina pengar, men jag är en obotlig shopaholic. Vill hela tiden ha nytt. Fast nu när jag kollade efter så har jag inte shoppat sen den 20 augusti. Skorna jag har beställt gills inte riktigt. Har ju inte betalt dom ännu. Jag är stolt över mig själv! Över en månad har gått sedan jag köpt nått! Visst är jag duktig? 


image448
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0